November 28, 2010

Tuan Blogger Busy Buat Novel


Arinie memang agak membosankan…

Tak tahu nak buat ape..

Internet asik ada..pastu x de…

Mcm biskut chipsmore pulak…

Geram tol nan TM niyh..

X pnadai buat keje ke?

Geram sngt…

So, bile sya x de keje…

Sya akan buat sesuatu yang membuatkan otak sya akan pecah pada bila2 masa..

Iaitu membuat novel ciptaan sendiri…

Hehehehe…

Sekarang novel sya baru masuk muka surat 90..

Lambat agylah nak siap an..

Nak wat macm mane…

Sya baru je pun mula menulis novel an..

baru je ke Tuan Blogger?

hehe.. sebenarnya dah 3 tahun...

lama x?

Idola sya dalam pembuatan novel ni adalah Bahruddin Bekri nan Faisal Tehrani…

Sebab cerita dierowunk x sngt berkisar cinta..

But adventure…

Seronok bile bace..

Bley msok dunia khalayan…

Xpe2…

Nantikan novel sya..

InsyaAllah nak siapkan masa cuti sekolah ni…

Pastu nak terbit kat PTS ONE..

Kowunk kne arr beli..

Tok support sya ni kay…

:)

2 comments:

Sephi Sephia said...

salam

Aisyah, menulis novel itu bukan mudah tetapi tidak bermakna tidak boleh. Saya harap Aisyah dapat menulis dengan baik agar dapat diterbitkan di penerbit impian.

Aisyah humaira said...

InsyaAllah...
sye akan cube buat yang terbaik... :)