December 16, 2010

Contest - CHOOSE & WIN from CouLEur de Chiqu3


Cess, apakah ini?
Otak Sya hari ini rase cm pelik lah..
dulu sya tak minat arh contest nan GA...
tapi bile tengok balik, contest2 ni rupanya semuanya senang je...
dierowunk x paksa buat terok2 la kan...
ini ade agy contest..
contest ini berada di sini...
mari join..

CONTEST CHOOSE & WIN (klik sini weh)

Tengok syarat2nya


( klik sekali untuk sesiapa yang rabun )

Sya pilih 2 gambar yang bagi sya menarik di hati ini..
kenapa?
mengapa?
why?
sebab....



kerana gambar ini membuatkan :

1. hati sya rasa tenang..
2. mendapat gambaran suatu masa dahulu...
3. jelas rasa gambar ini tidak berserabut....
4. boleh berimaginasi tinggi... hua5...



gambar ini sangat :

1. cantik
2. tenang
3. tak berserabut..
4. sebab owg sngt x suke gambar kosong cm ni... so, kita buat kelainan lah..
5. warnenye mcm waktu maghrib pulak ek..
6. bukankah ini bangunan zaman dahulu yang dindingnya putih...

p/s : hehehe.. Tuan blog... ini ajelah yang sya dpt ckp...
x taw nak ckp sebenarnye...
thnks coz buat contest niyh....
bagi sya menang nnt...
hhehehe...

EXPIRED DATE : 24 DECEMBER 2010

1 comment:

CouLeur de Chiqu3 said...

THANKS FOR JOIN THE CONTEST..its judging time..wait for the winner announcement soon!