December 18, 2010

Game For Fun - Favorite Photo Contest



pemilik blog yang buat contest ni ialah Miss Jannatul...

semoga sye mang ye tuan blog...

he5...^_^

Yeah... budak giler contest datang...

menjoin contest ini ...

contest ini nmpk senang jugak kan...

yalah.. sapelah nak join contest yanggiler2 susah an...

ok.. skrg ni sya nak bgitaw butir2 yang diperlukan menjoin contest ini...

dan taruhan gamnbar yang menarik aka seronok...

Full Name :
SITI AISYAH ABD GHONI

Nick Name :
SYA, ECAH

Date / Place of Birth :
01011995 / KLINIK SWASTA TELUK INTAN

Blog Tittle :
BISIKAN KALIMAH INDAH

Blog URL :

Favorite Photo's :

Tell us the story behind this photo :

LAPORAN GAMBAR DARI EJEN 001 ( Saidatina Aisyah Humaira )

abang2, adik2, kakak2, mak2, ayah2 dan segala macam manusia di sini...
boley kire x bape owg dlm gambar tu?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Pandai manusia2 sekalian...
anda bijak...
patutnya ade 16 orang...
6 orang gedix x mau datang sebabx mau kne nyanyi lagu PATRIOTIK...
gambar ni diambil sewaktu kami bdak2 CONVENT lepasan PMR..
sedang menjalankan aktiviti PASCA PMR...
tengok la gmbr2 mereka yg comey itu kecuali bdak comey yg tgah..
jgn dipandang sebelah mata...
mulut kuat ternganga...(perhatikan betol2..)
naseb la lalat x de waktu tu...
sebenarnye gmbr tu bukanlah KENANGAN YANG TERINDAH SANGAT..
hua5...
tapi sebab malu nk ckp...
tuan blog punya contest, bagy gmbr ni mng okeh...
gmbr comey tu kne la menang kan...
hua5...


&

semua para blogger....

1 comment:

Nur Ardilla Najwa said...

salam. thanks sbb sudi join contest ni yer.. huhu... insyaALLAH... kalau ada rezeki tak kemana... =)