December 25, 2010

Siapa Nak Voucher MPH ?

Tadi sya pergi alamanda...

kwn2 sya dah taw, sya ni giler buku cerita ngan novel..

of coz la pegy mna2 kompleks pon, sya akan cari kedai buku...

2 je kedai buku yang sya slalu pegy...

iaitu:

kedai buku popular

dengan MPH...

kat alamanda tu ade MPH je..

so bile kite beli lebih RM 100 lebih, dpt voucher...


Voucher RM 5.00...

gambar ni ambik dri puan google...

patutnya warne hijau...

tarikh tamat voucher tu 31/01/2011

x taw nak gune dah...

so, siapa yang nak?

kalau ade seorang je yang nak, sya ley bagi je tros...

klo ade beberapa orang yang nak, sya buat cabutan bertuah ajelah...

sape yg nak, sile bagi email anda kat comment ni...

senang sya nak email bgtaw ape2...

tarikh tamatnye

28 December 2010..

29 December 2010 Baru gtaw spe yang dapat voucher ni.. :)

ambil la.. free of charge...

hua5.

( Ade 1 je voucher Ni )

8 comments:

Aisyah humaira said...

voucher ni ley gune kat mane2 kedai MPH...
ade 1 je voucher ni..
spe2 yg rajin g kedai MPH, mnx jela voucher ni kat sya :)

nurul ain said...

saya nak voucher tuh !!! :D
nurulain_shapiee@ymail.com

MisS NadRAH said...

tahniah ur result pmr=]

Insan Kerdil said...

nk!!!owg xckup 5 rggt nk bli aiskrim kt MPh uh...kui3

far_east said...

nak jugakkk...tapi kat sini xder MPH :(

Kehelan said...

saya nak!

emel: tufulah@gmail.com

Shag said...

Shag mahu mahu! Hehe :D

Nah email Shag : gmoy_noisy@yahoo.com ;)

shera haifa said...

nk3x..hehe

cute_hakirow@yahoo.com