December 28, 2010

Voucher MPH Diserahkan Kepada ...


nie pasal voucher tu..

ade 4 owg yg nak mnx voucher tu kan..

klo 1, sya ley bgi kat owg yg nak je..

dgn segale eksyen yang ada,

sje menggunakan random. org

untuk memilih owg yg ley dpt voucher ni..

owgnye adalah..


sape yg no 3 hantar email tu?

owh..

itu adalah cik shag yang dpt...

tahniah2...



nah, amik ni voucher...

dlm mse beberapa arie agy dpt la voucher ory..

ni cme gmbr je ek..

cik shag, sile antar nama, no telefon, dan alamat kat sitiaisyah1995@yahoo.com.my

p/s : spe2 yg mnx x dpt tu, x de rezeki la tu ek sygs.. tggu sya wat GA nanti... kowunk join la :)

2 comments:

shera haifa said...

wutt,,xde rzki lah

Shag said...

Woah~ Tak sangka nya dennnn! Fuhh~ Semput sbb gembira! Kiki ;)

Thanks, Aisyah sbb sudi kasi :D