April 3, 2011

Kenapa Perkara Ini Perlu Diperbesarkan ?

Haishh,,
x taw la knape ari nie..
rase cm panas je...
bkn panas bnyk dosa.. hu5...
tpi panas dgn sorang minah ni la...
bkn nak kutuk or bukak aib die...
tapi kalo anda semua pon mesty rase marah kan....
hm...
sya x nak gtaw spe owgnye...
tpi dgrkan je utk di ambil iktibar...
nk bls komen pon xpe..
sya akn ikut ape anda semua nak kate..
InsyaAllah...

mcm ni lah citenye...
sejak dri form 1, kami ni satu kelas...
tpi ble fom 4 tkr la kelas coz kami laen2 minat...
dalam diari sya, die x penah ade dalam senarai sahabat...
kerana...
entahlah...
dia mempunyai masalah komunikasi yg sngt teruk...
bkn x ley ckp...
tpi apabila berckp,,,
mule di hina, di kutuk, di cacinya nya kami...
penah die kate kat satu budak ni yg budak tu Bohsia.,,,
speyg x marah klo ckp cm tu...
selasin masalah komunikasi pula, dia mempunyai masalah sosial..
nk dikatekan... die ni playgirl la gak...
tukar pkwe sane sini...
x kisah klo pkwe die peluk2 die...
eeee... gelinya...
spe penah wat cm tu???????
jujur..jujur...
x nk jujur x pe la...
ok..seterusnya...
sngt sensitif...
kami tahu die ade perasaan...maruah...
kami pun ade...
sbb kami ade, kami faham masalah die...
tpi die x penah paham masalah kami...
kami juga ade masalah....
ade maruah...
tpi knpe die x boley paham...
perlu ke kite mnx maaf kat die walaupun bkn kesalahan itu kite yg buat??
kite pun semua owg x perfect...
kdg2 nak kte gak kat die...

sedarlah diri..
Allah dah anugerah kecantikan buat dirimu...
gunakan dengan sebaiknya...
bukn membawa org ke jalan yg diredhai...
bukn buat perkre yg pelik...
jgn jadikan masalah ibu bapa bercerai...
jgn jadikan ayah dan ibu x endahkan kite, kite ley wat sesuke hati...
hm...
sapelah kite utk ckp pkre sebegitu...



No comments: