April 24, 2011

Surat Untuk Awak ...

Salam...
Awak....
Awak tau tak, sbenarnye sy suka sngt kat awak...
tau x sebab ape?
sebab awak ade ciri2 yg saya idamkan...
baik, peramah, pandai pujuk, alim....
sebab tu sye suke awk..
bukan sebab awak hensem, macho, hidung mancung, berstyle...
sy x suke cm tu wak...
sebab sy tau sy x mampu miliki owg macam tu dalam hidup sy...
jodoh pun , entahlah klo dpt...
hurm...
setiap hari kan wak, sy slalu usha awak..
dari jauh je...
x nk l a dekat2,, nanti sy malu...
sy mengaku jugak yang sy mmg x cntik..
mcm perempuan pujaan sekolah kite ni...
die perfect..
dah la cantik, kurus, ade body shape, kaya... dan mcm2 agy la..
sy ni? ape pun x dek...
mne la ade owg nak suke kat sye kan,,,,
coz sy ni da la tomboy, gemok, hitam and so on...
who wants me?
tapi ta ape...
sje sye tulis surat ni tok awk...
awk x payah lah tahu sye ni siapa...
sy cume nk bgtaw, sye suke kat awak...
try la cri sye kalo awk tau...
ok..
assalamualaikum..... :D

Yang Benar
Budak gemok..

notakaki : surat ni x de kene mengene ngan owg laen :p

No comments: