August 10, 2011

Kerana Aku Tempang , Semua Nak Hina Aku !

Erghh..
menyusahkan betol la kaki ni...
apa pasal terseliuh dulu..
skrg, semua tak ley buat...
x ley lari,,,
x ley maen...
naik tangga turun tangga cm budak bru belajar jalan...
bile jalan, tempang semacam je...

dulu, bila tanya ummi,
ummi kate dah takdir, biasela bile kite men, mmg la ade skit2 jatuh..
tpi skrg,
apa pasal jln tempang je...
malu la owg tgok, mcm cacat je..

Tgok! Tgok !
sensitif lagi dibuatnye...
Bukan aku nak begini..
Bukan aku nak ditakdirkan jatuh terseliuh...
dan BUKAN aku DITAKDIRKAN untuk TEMPANG jalannya..
x payah la tnye soalan sensitif macam tu..
sekarang, semua aib sya org nak bukak..
benci la mcm ni!.
mcm sya ni hamba Allah yang paling teruk je...

@ Takdir Allah jangan dipersoalkan
@ Takdir Allah perlu diterima
@ Takdir Allah jangan dihina/dicaci
@ Takdir Allah hanya ujian

Oleh itu Sya tak persoalkannya sebab itu Takdir Allah. =(

No comments: