April 26, 2012

Hari ini hari yang membuatkan hati aku sakit !




First :

die buat hal . aku malas nak cakap da . post sebelum ni aku dah cite da . sumpa waktu tu aku nangis bengang gile . aku cite at sepupu aku pun tak menjadi pun . still sakit ati pandang die -sigh-

Second :

aku nanges balek when i see that my BFF diactive / delete their account . no note no notice and no other .
-cry-

Third :

Haha -gelaktakikhlas-
Aku bukan BESTIE die lagi .
Aku tgok profile die ,
hanya satu name je terpahat .
nama aku takde . i know that .
-sigh-

Fourth :

Mak suruh balik dengan ayah . aku da cakap yang aku tak nak balik dengan dia ! dia paksa . then bile aku nangis baru kasi . cakap aku biadap .
-aku dah kate aku tak suke die tak suke die la -
walaupun die bapak kandung aku . -sigh-

Fifth :

Die akan dtg kejap lagi .
and i hate damn so much .




No comments: