June 27, 2010

Aisyah's Photographer - SUKBEL CAMP ( Kontinjen Perak with International Participant )


( My Friend with Sarawak participant - Airyn { green} )



( My Friend with International - Indonesia )


( My Friend with International - Mongolia )



( My Friend with International - Bangladesh )


( My Friend with International - Thailand )



( My Friend with International - Myanmar )



( Kontinjen Perak with International - Korea )


( My Friends with International - Vietnam )


( Kontinjen Perak with International )


Kontinjen Perak (Gurlz and Boyz)


=D Sudah la.. Penat nak upload gmbr... Inilah kami.. Kontinjen Perak with International Participant. Yeah.. They're so kind and cute...Next year, i want to go SUKBEL CAMP...
Pn. Azizah say Kuala Terengganu in SUKBEL CAMP 2011..


June 23, 2010

Semangatlah wahai bangsaku



Inilaha aq waktu at KEM SUKBEL...
sungguh bersemangat mendeklamasi sajak...
penuh MARAH, penuh SINIS, penuh SEDIH...
tajuk sajak aq DUNIA HARI INI

" Apa ni?
Dunia kitakah ini?
Tetapi, mengapa terlalu banyak peperangan berlaku..???
mengapa terlalu banyak keperitan berlarutan???

Kata orang, dunia ini syurga...
ya, syurga kepada satu kemusnahan...
kerana apa???
kerana sikap pentingkan diri..
bermaharajelala di hati manusia...
'who cares' kata mereka... "

ini lah sikit yg aq igt sajak aq...
mmg benar...
sume itu benar,,,
peperangan sering berlaku...
aku benci perang,,,,
kowunk igt best ke..???
tolong hentikan perang....
aq BENCI taw x....
BENCI....
BENCI....

"Ya Allah, sudah aq tahu mmg dunia di ambang kiamat. aku tahu inilah salah satu tandanya... moga aq malu kepada engkau kerana aq tidak dpt berjihad bersama mereka tetapi dgn doa dan harapan, harap ia dapat membantu mereka dalam peperangan...:("

June 19, 2010

kem SUKBEL >>> Kem Sukarelawan Dan Belia Peringkat Kebangsaan Dan Antarabangsa


huhu...

seronoknye kurasakan....

biasela....bwu balik dri KEM SUKBEL...

syok mmg syok...

kem tu kat pahang....

kenangan manis dan pahit di situ...

adlh kenangan ku sampai bila2....

bnyk kwn2 yg kujumpa....

sayangku pada kalian xkan penah hilang dri lubuk hatiku...

rinduku padamu sahabat membuatkan aku berazam akan dtg lagi kali kedua kalau diizinkan...

dan di kem tu membuatkan mukaku sudah gelap sikit....

aaaaaa...tidak.... gelap..??? xmau2....

huhuhuhu...

juga kem tu mengajar aq erti kesabaran dan keteguhan iman dan takwa aq....

gmbr nanti akan aq letak slps ni...

huhuhu....skrg x de agy...^_^

June 1, 2010

Diriku Tidak Dihargai

Terasa diri langsung x di hargai...
knapa..??
ingatkan dia akan ucap tahniah atau cium aq...
tpi dua2 pon x buat....
diam je...
mcm aq ckp nan pokok je...
aq taw...sejak dulu...
perkataan tahniah itu adalah perkataan yang dia x pnah sbut...
hanya "iya ke? "
itu je...
cekgu2 nan kwn2 aq gembira dpt taw ni...
tpi dier....
dri skool aq da x saba nk gtaw dier...
bile ptg, dier kuar plak...
so, bwu tdi aq ckp...
tpi..hnya diam je...
mcm x mengendahkan aq...
npe die x faham hati anak mu ini...
aq nak dier senyum dan peluk aq...
tpi..ini sebaliknya...
xda gune aq nak hepy....
sbb owg yg aq harapkan happy,,,x mo happy pun...
satu sesalan yg keluar...
dan aku percaya..
ini mungkin yg terakhir utk aq memberitahu semua berita baik ku kepadamu...
biarlah...
biarkan diri anakmu ini menanggung bebanan yg tidak bisa ku luahkan kepadamu...
tpi,,klo aq mati... ingatilah aq...
jgn wat seperti nie..
ecah sayg ummi selamenye....