December 24, 2010

HADIAH DARI UMMI AISYAH


23 December 2010

tarikh yang amat dinantikan buat pelajar2 PMR...

kita boleh dengar, kawan2 kite x dpt tidur malam...

yg x tidur pun ada....

sbb berdebar-debar menantikan keputusan..

sya pun begitu...

mse nak pegy skool wk2 tu rase cm jantung nak keluar...

menangis lah juga...

ustazah merangkap guru kelas lambat2 je bagi keputusan...

bile tgok keputusan 2...

rse cm nk pengsan pon ade...

sya dpt 6A 2B...

sya dah buat yang terbaek...

sya x mampu dpt 8A...

tpi dengan keputusan itu membuatkan sya rse happy sngt...

sepupu sya pon dpt 5B 2C 2D..

sian mak dia...

dulu kakak dia pon teruk...

apa2 pon pas nie SPM menunggu kita..

buat yang terbaek...

sya bile nak besar nak jadi..

PENULIS NOVEL & GURU PENDIDIKAN KHAS

and then petang tu ummi sya ajak beli handphone idaman sya..

cantik kan? harganya RM 470...

henset SONY ERICSSON W2Oi

thnks ummi....

UMMI lah ibu sya ..

tiada 2... hanya 1 di dunia ini...

sya janji x nak letak ummi kat rumah orang tua2...

mcm orang2 yang kat luar sne yang kononnya x mampu jaga ibubapa mereka...


2 comments:

aienz nawawi said...

congrates

ckLah@xiiinam said...

Boleh cikgu pinjam nanti.....



Tahniah sayang!